
با شروع بارندگیهای اخیر که از روز جمعه 21 شهریورماه شروع شد مشکل آب آشامیدنی روستای گیل ملک حل شد .از مدتها پیش هر روز صبح وغروب بمدت یکساعتمردم فرصت داشتند که نسبت به ذخیره سازی آب اقدام نمایند. این مشکل سالهاست که وجود دارد. با مدیریت صحیح درمصرف آب و سرکشی از خط اصلی لوله آب دربالادست منبع ذخیره آب می توان نسبت به رفع کمبود آناقدام کرد. مسئولان و متولیان محلی باید در این خصوصچاره اندیشی کنند که متاسفانه اقدام لازم صورت نمی گیرد.عدم سکونت متولی در روستا یکی از دلایل عدم درک واحسا...
ادامه مطلب