چراامام گفت ای کاش من هم یک پاسدار بودم؟ ماجرای
این جمله امام (ره) از چه قرار است؟ روز 26 دی سال
1360محسن رضایی فرمانده وقت کل سپاه ،برای ارائه
گزارش از موفقیت عملیات طریق القدس وارائه گزارش
اولیه از روند آماده سازی عملیات بعدی (که فتح المبین
نامیده شد)به اتفاق تعدادی از فرماندهان یگانهای عمل
کننده در عملیات به دیدار امام (ره)رفته بودند.امام(ره)
درهمین دیدارمی گوید.شما باید خدا را شکر کنیدکه این
عملیات اسلامی به دست شما اجرا می شود، هر کس
توفیق این عمل را ندارد. امروز صبح بعد از ملاقات با
تنی چند از پاسداران به این فکر افتادم " ای کاش من
هم یک پاسدار بودم "
اخبار گيل ملک...
ما را در سایت اخبار گيل ملک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 219