از تاریخ 99/3/15 روستای گیل ملک با کمبود شدید آب شرب مواجه بوده بطوریکه در شبانه روز صبح وغروب بمدت یکساعت از آب شبکه عمومی روستا استفاده می کردند. با بارندگی اواخر مردادماه به حالت عادی در آمد ولی مجددا از یک هفته قبل با کمبود آب شرب مواجه گردیده است که از مرحله قبل شدید تر می باشد.مسئولین مرتبط ومتولیان محلی جهت حل این مشکل اقدام جدی داشته باشند .
اخبار گيل ملک...ما را در سایت اخبار گيل ملک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198