آب در کوزه وما........

خرید بک لینک

یک مثال قدیمی که"آب درکوزه وما گردجهان

می گردیم" همه شنیده ایم مصداق عینی آن را

درمحل می بینیم که باید گفت آب درگیل ملک

ما در عذاب بی آبی هستیم .در سال 94منبع

جدید ذخیره آب با تامین اعتبار دولتی ساخته

شد.با توجه به گذشت نزدیک به دو سال هنوز

به بهره برداری نرسیده است.وبه سالهای خیلی

دوررسیده ایم فقط صبح وغروب بمدت 1/5تا

2ساعت شبکه دارای آب بوده که همچون سابق

مردم برای ذخیره سازی آب از ظرف استفاده

می نمایند چه کسی باید پیگیری نماید؟ مردم یا

متولیان محلی ؟محل دارای دهیاری وشورا می

بوده ووظیفه قانونی آنها می باشد چرااقدام نمی

کنند ویا اطلاع رسانی نمی گردد.

اخبار گيل ملک...

ما را در سایت اخبار گيل ملک دنبال می‌کنید

برچسب: کوزه,وما, نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 11:43

صفحه بندی