یک مثال قدیمی که"آب درکوزه وما گردجهان
می گردیم" همه شنیده ایم مصداق عینی آن را
درمحل می بینیم که باید گفت آب درگیل ملک
ما در عذاب بی آبی هستیم .در سال 94منبع
جدید ذخیره آب با تامین اعتبار دولتی ساخته
شد.با توجه به گذشت نزدیک به دو سال هنوز
به بهره برداری نرسیده است.وبه سالهای خیلی
دوررسیده ایم فقط صبح وغروب بمدت 1/5تا
2ساعت شبکه دارای آب بوده که همچون سابق
مردم برای ذخیره سازی آب از ظرف استفاده
می نمایند چه کسی باید پیگیری نماید؟ مردم یا
متولیان محلی ؟محل دارای دهیاری وشورا می
بوده ووظیفه قانونی آنها می باشد چرااقدام نمی
کنند ویا اطلاع رسانی نمی گردد.
اخبار گيل ملک...